marți, 20 iunie 2017

Cazare Ciucea

Cazare Ciucea, Cluj

Acum o saptamana veneam de la Rimini, Italia. Fiind cu masina, am tot facut opriri cand ma apuca somnul sau pentru a manca. Nu am vrut sa opresc in Ungaria desi eram foarte obosit. Tot ce aveam in cap era "cazare Ciucea", la Pensiunea Restaurant Route 60 unde intotdeauna ma simt excelent.

Mancare excelenta, zona frumoasa, verde, niciodata nu imi fac probleme cu parcarea (La Route 60 existand chiar si parcare pentru TIR).

Mi-am luat o camera deoarece eram satul de dormit in masina prin parkinguri si cunosteam deja camerele deosebit de primitoare, personalul deosebit de serviabil si in plus pretul accesibil.

Am fost asa de bine tratat incat recomand cu placere acest loc, chiar daca ma repet, atat din punct de vedere al cazarii, al mancarii si al aerului curat indiferent de anotimp.

Va las mai jos cateva poze care imi sustin recomandarea:

Cazare Ciucea Cluj


Poze din meniu...

ciorba de burta

ciorba radauteana


orez cu legume

..sau mai bine direct link la meniul zilei Route 60 si alte preparate culinare

Puteti rezerva camere chiar si online ceea ce e super din punctul meu de vedere.

Daca sunteti manager intr-o firma si obisnuiti sa faceti team building sau petreceri, intrebati la Route 60 de Hanul Morii, o zona deozebit de linistita, in mijlocul naturii, administrata tot de cei de la Pensiunea Route 60. Cazare Ciucea, Team Building, Petreceri private.

Dupa cum vedeti, numai avantaje. :)

Ii puteti contacta si pe Facebook la adresa https://www.facebook.com/route60.ro/

Daca vreodata va aflati in tranzit, sau cautati cazare la Ciucea, sunt sigur ca Pensiunea Restaurant Route 60 va fi foarte primitoare.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu