marți, 14 martie 2017

Inchiriere Buldozer / Buldozere de vanzare Caterpillar Cat® D6N

Inchiriere Buldozer / Buldozere de vanzare la Ciucea, Cluj

 Am găsit o firmă de închiriere utilaje lângă Cluj, mai exact în localitatea Ciucea. Un client avea nevoie să inchirieze un buldozer, așa că în capul meu au început lupta: "Firmă de inchiriere buldozere? Oare unde găsesc. "

Am găsit repede un parc de utilaje de construcții și de excavare, foarte aproape de Cluj, și cel mai important, cu utilajele listate pe site, în stoc.

(Fac o paranteză, am înainte am contactat cateva alte firme din Cluj care se lăudau că inchiriaza buldozere, primind ca răspuns: păi să vedeți, buldozerul ășa nu este disponibil acum, sau ca este in Austria sau Germania, sau mai știu eu ce alte motive)

Nu sunt afiliat, nu câștig bani din această postare, dar mi se pare foarte aiurea să gasești ceva online, să vrei să cumperi sau să închiriezi, și de fapt sa nu fie disponibil ...

De aceea recomand cu putere aceasta firmă Tuscher & Milaș Company, firmă care vinde și închiriază utilaje de construcții și de excavare.

Siteul lor este https://tmc-utilaje.ro

Înainte de a încheia, vă las o melodie rap despre buldozere pe care am găsit-o cu ocazia acelei căutări și care pe mine m-a amuzat. :)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu